Saturday, April 6, 2013

Toyota VVT-i -Sistemul de Distributie



VVT-i, sau Variable Valve Timing cu inteligență, este o tehnologie de automobile variabila a supapelor de sincronizare dezvoltat de Toyota, asemănător de performanță la VANOS BMW. VVT-i a fost introdus în 1996, variază în funcție de momentul în care supapele de admisie prin ajustarea relația dintre unitatea arborelui cu came (curea, foarfece, unelte sau lanț) și arborelui cu came de admisie.Sistemul VVT-i este destinat controlului arborelui cu came de admisie într-un interval de 50 ° (din Unghi Arbore cotit) pentru a furniza sincronizare supapa care este ideal pentru condițiile de funcționare a motorului. Acest lucru îmbunătățește cuplu în toate domeniile de turația motorului, precum și creșterea economiei de combustibil și reducerea emisiilor de noxe.

Prin utilizarea turația motorului, volumul de aer de admisie, poziției clapetei și temperatura lichidului de răcire a motorului, ECM calculează momentul optim supapă pentru fiecare condiție de conducere si controleaza distributia supapelor arborelui cu came ulei de control. În plus, ECM utilizează semnale de la senzorul de poziție a arborelui cu came și senzorul de poziție a arborelui cotit pentru a detecta sincronizare supapa real, oferind astfel un control de feedback pentru a realiza sincronizare supapa țintă.

0 comentarii:

Post a Comment

loading...