Fiat Lancia Delta HF motor de unitate vitezometrului este de tip sincron, curent și este controlată de o unitate de control electronică, situată în panoul de bord, pe baza frecvenței semnalelor emise de generatorul de impuls, astfel încât viteza exactă corespunde cu cea a vehiculului. Unitatea de control electronic este furnizat de terminalul 15 al comutatorului de aprindere prin palete 7 și, respectiv, 10 de conectori A și I din unitatea de joncțiune și lama 5 pentru conectorul C a panoului de bord.
Vitezometrului electrica motorului îndeplinește următoarele funcții:
Se rotește un magnet, care este montat pe rotor care, la rândul său, prin intermediul câmpului magnetic legate de acesta, conduce acul indicatorului convențional vitezometru tip;
Acesta controlează aparatului de kilometraj total.
Schema de mai jos ilustrează 1991 Fiat Lancia Delta HF electronic Diagrama circuitelor Vitezometru.
2. Motor electric care determină rotația magnetului indicator de viteză
3. Junction unitate
4. Contactul
5. Generator de impuls cu suruburi pe carcasa diferential
6. Conector
7. Neutrul
8. Acumulator
9. Vitezometru
10. Vitezometrul electronic de control cu motor unitate
A, B, C, D, E, F - pentru panouri de bord conectori
H, I - conectori unitare de derivație
A - Albastru
G - Galben
N - negru
R - Roșu
V - Verde
0 comentarii:
Post a Comment